Pluggat

Hej!

Har suttit i nästan 45 minuter och flitigt pluggat matte, nu känner jag mig duktig & stolt...

Drog hem från skolan efter lunch idag med issa, kände att de va lika bra eftersom jag ändå inte skulle kunna fått tag i en dator i skolan, och det är den enda jag behöver för att kunna arbeta. Så åkte hem, satte mig ner och myste med täcket runt om mig och började skiva lite om Chile. Faktiskt ett rätt bra tag, blev nästan 3 sidor! ;)

Nu ska jag ut i det fina vädret, chilla lite och kanske ta en cyckeltur med systern. Sen blir det dags för chuck avsnitt ikväll med familjen, vi följer den starkt och laddar ner de nya avsnitten så fort de kommer ut på internet, hihi!

Ha de bäst!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0