Nya!

Hej där!

Idag har det blivit en hemmadag, mysdag helt enklelt med en rad filmer på skärmen och ett dussin till som väntar på mig ikväll! Jag har stannat hemma i mysbyxor och bara göttat mig framför tv, och sen har jag äntligen fixat fram kabeln som behövdes för att jag skulle kunna se film på tv, dom jag har på datorn förstårs!

Alltid ett men... Men såklart har VLC fuckat upp så de går såklart inte att kolla ändå, jag får nöja mig med den stora TV där nere. Men de är ju tyvärr inte lika mysigt!


(FIlmen är föresten superbra! En film värd att se, om man gillar humor, eller finns de ens någon som inte gör det?)

Hitils har jag kollat på grown ups, you again och eclipse. Ikväll hade jag tänkt att se åtminstånde harry potter & dödsreplikerna eller vad den ny heter, den nyaste iallafall ;)

När vi ändå höll på med kabeln, pappa & jag så fixa pappa fram ett nytt tangetbord & mus som legat nere i källan och skräpat, ett trådlöst! Så nu kan jag sitta vart som helst i rummet och surfa, på dataskärmen eller på min 32tum´s  tv skärmen som jag gör nu, det är ju mycket mysigare och sitta såhär i sängen, och ha en stor skärm framför sig, än att sitta i en obekväm stol framför datorn... Elller vad tycker ni? :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0