Min dag!

Hej!

Dagen börja i skolan, rätt tråkigt som vanligt. Sen drog jag, Emma & Anna och solade på rasten, behöver bli lite brun tills på torsdag haha... Iallfall, så vi hann inte öta lunch eller något, men fick iallafall resultat på färgen idag! :D

Sen hade vi spanska, och sebastian kasta sudd på mig så när jag kom hem idag märkte jag att jag fått ett blåmärke, tur att jag inte fick blåmärken av alla tre träffana.... Haha...

Efter skolan hängde jag med anna ut till stalelt, ni kan läsa mer om dagen genom att klicka in på http://www.heztryttare.blogg.se/

Nu har jag myst framför datan och sen kollat på desperate housewives, duschat och nu ska jag ta och sätta på en film innan de är dags för mig att sova.

Sov gott & dröm sött så ses vi imorgon!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0