Hemma från Ferdinand!

Hej där alla!

Skola som vanligt idag, rätt mycket projekt idag, byggde katapult och sånt. Men det var faktiskt lite roligt, iallafall inte uttråkande som allt annat i skolan är... Imorgon måste jag klara mig utan Anna, hon ska ju till sälen & trysil under helgen + torsdag. Och så har vi såklart simmning imorgon också, kul... Kommer få ig i livräddning!

Iallafall, åkte ut till stallet direkt efter skolan, skönt att vi sluta tidigt idag. Var klar i stallet väldigt snabbt idag, sen drog jag hem igen. Åt äcklig middag, förlåt men måste säga att jag verkligen HATAR potatismos, får typ ångest när jag ser att de blir potatismos till lunch i skolan eller till middag hemma, klarar liksom inte av det. De är bara att tugga & svälja, eler vad är de man säger?

Nu ska jag ta och sätta mig framför TV, kolla på csi & sen greys anatomy. De är ju onsdag! Bästa dagen i veckan när de gäller tvpogram! Eftersom båda pogrammen jag nämde är mina favoriter! Sen ska jag bestämt ta en långt varmt bad, de va ett tag sen, så de förtjärnar jag!

Förlåt om jag inte slänger upp några bilder, men när jag har mer tid kommer det. DVS nu till helgen, håll ut och vänta!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0