Time to fix me

Hej

Har vaknat för ett litet tag sen och ska strax upp & börja fixa mig.. Josefin kommer med buss till göteborg om bara två timmar typ. Så har lite att göra, ska packa inför övernattningen också ;) Hoppas de blir roligt!

Nu är jag vrålhungrig. Magen känns helt tom, så ska ta och fixa en ordentlig frukost, de är ju trots allt den viktigtaste måltiden om dagen. Ändå är det många som skippar den.... Äter ni frukost varje dag? Jag gör de, nästan varje dag, även fast min kropp ibland lurar mig att jag inte är hungrig... Det blir till en vana om man alltid äter frukost. Och att äta är sjukt viktigt. Så äter ni inte frukost, borde ni börja göra det! ;)

Nää, nu måste jag fixa frukost. Vi ses senare, när vi kommit hem från stallet, Josefin, Anna & jag. Får se hur insläppet går.....

Jag önskar er en underbar dag!

Puss!



Lite halvcool bild tagen in november ;) Påväg till stallet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0