Planer för idag?

Hej

Har precis vaknat upp utav en god nattsömn, hahaha. Vakna utav ett störande ljud i lägenheten ovanför, de renoverar och stör mig inte lite heller!!!! Man hör typ allt, och de e jättehögt ljud så de går bara inte att somna om.... Jobbigt asså!

Min plan för idag är väl bara stallet med Daniella antar jag? Ska besöka min lilla tjockisboll och få se de nya hästarna som kommit till stallet vid års-skiftet ;) De verkar vara lite kaos i stallet nu, pga av en ny häst :S

Och nu är det föresten helt bestämt att Josefin kommer till Göteborg på fredag! Saknar henne! Hon ska först med till stallet & sen ska vi sova över ute i björlanda, hos Annas moster, gött!

Älskar lov, så man kan roa sig på vardagar & helger. De äger!!



I sommras i hagen när jag skulle hämta Ferdinand. Så söt e min boll!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0