Nästa: Anna Pallin

Hej

Ska strax dra ut med Ludde en sväng, eftersom pappa tvingar mig ut i den kalla kylan med massa snö som faller ner :( Men de är väl posetivt också, inte lika stor chans att jag ramlar ute och desutom kan jag ju passa på att hämta Anna påvägen ;) Eftersom hon ska sova här idag, min saknade lilla bajskorv! ♥

Får se vad vi kan hitta på ikväll! Tror det blir vår filmduk & hemmabio med chips, popcorn och film? Låter faktiskt ganska lockande med det mörka vädret utanför huset.

Uppdaterar senare igen! Kolla gärna in på Annas blogg : http://www.annapallin.blogg.se/

Ha en fortsatt härlig kväll tills dess!

Puss!



En solig sommarbild får vara med som en påminelse om att vinter förhoppningsvis snart är över & inte håller sig kvar tills mars-april som förra året!! ( Tagen med min 5 hundra kronors kamera :) Rätt nöjd )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0