Med Helia

Hej

Har helia bredvid mig. Kul, vi har ätit pizza och mysat framför tv. Har massa kvar att lägga upp men blir lite i taget. Eftersom Helia var trött så kan jag lika väl passa på att fixa några inlägg ;)

Anna sov som sagt över hos mig igår, som vanligt hände något sjukt ;) Här får ni höra min & Annas lilla måndagskväll, 23:10 HAHA (Skriven av Anna Pallin - annapallin.blogg.se)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var två tjejer vid namn Emelie och Anna, dem skulle gå ut med Emelies hund Ludde, snön fall och Emelie och Anna fick lust att åka sjättlapp, så när dem gick ut med Ludde så gick dem till en isbacke och åkte lite sjättlapp, Emelie skratta hela tiden men Anna fick ont i rumpan:/

Efter några åk så gick dem hem, påväg hem så kom Anna på en normal sak, hon skulle gå och blunda och hålla i ludde samtidigt, Emelie var utråkad av att gå ut med ludde, så Emelie drog i kopplet och anna flög bakåt, snubbla på sin fot och sen på en snö klump, sedan låg Anna i en snödriva och skratta, Åh Emelie låg på marken och typ dog av skratt! SLUT

Det här var en vanlig Måndagskväll för mig och Emelie.



Var tvungen att sno en bild på oss från igår när jg ändå höll på, så söta som vi var i våra ansiktsmasker :O

Och helia får blir med på bild också ;)





När vi ändå håller på. Som jag sagt hela tiden, jag lever i en sjuk familj och kommer alltid göra det ;) Klippa ner granen? Omg, sjukt!!

Ha en bra kväll, klippet på skidorna kommer snart ;)

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0