Hemma

Hej

Har varit ute ett tag med Emma, Josefin och Kristin. Hehe, promenerade mest.... Sen blev det lite skratt och Emma R & Kristin hade ju några lite sjuka stunder, haha. Iallafall var det lite kul. Blev ju mobbad av både Anna & Emma L (en annan) Inte kul alls :(

Imorgon blir det stan med Anna och Emma, dom som dissa mig tidigare ikväll.... Anna ska kolla på lite kläder och sen ska vi troligen dra hit :) Hoppas att jag kan sova hos Emma R imorgon också, hihi, om hon har lust haha.  Då får vi se vad vi kan hitta på imorgon kväll ;)

Iallafall, nu ska jag snart gå och lägga mig efter att jag har packat upp, ända sen jag kom hem från promenaden med de andra.. Men funderar på att ta ett varmt och skönt bad innan. De har jag gjort mig förkänt efter att ha städat typ (mina hyllor och skrivbordet) mycket.. 

Vi ses imorgon, tills dess. Ha det bra och sov så gott! GOD NATT!

Puss!

Hehe, var tvungen att sno en bild på mig & Kristin, haha. Inte den finaste, men den är från trysil ;) Föresten. Bilderna därifrån kommer på tisdag, då kommer även en liten filmsnutt på när jag åker skidor! Haha, njut..



Kolla in på hennes blogg ;) http://kaxen.webblogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0