God morgon!

Hej

God morgon alla! Har tagit mig hem till pappa med Linnea för bara ett litet tag sen. Och nu sitter jag och letar fram ett lämpligt bandage till min armbåge.

Slog i den inatt mot mitt element, klantig som jag är.... Så nu har jag skitont, om det inte är bättre imorgon så åker jag till sjukkhuset på onsdag. Känns precis som i somras så kan vara likadant, då behöver jag bara röra mycket på armbågen så blir det bra igen, hoppas de är det.

Idag har jag bara en grej att göra idag, stanna hemma & mysa, ha ett maraton med alla chuck avsnitt och njuta av min sista lovdag, dock hade jag velat ha längre jul/vinterlov :(

Vi ses senare!

Puss!



Bild tagen i sommras uppe i stugan, som jag är väldigt nöjd med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0