Frågestund avslutad

Hej

Nu är frågastunden avslutad och svaren kommer :)
Hej.

Hur länge har du ridit? Och hur många gånger i veckan rider du ;)

Rolig blogg :D

Kram

Svar: Jag har ridit i samanlagt runt 7 år, dvs att jag började när jag var ungefär 7 år men har haft uppehåll på ett år och sen ibland med några veckors mellanrum. Så man kan säga att när jag ridit konstant, har gått på i ungefär 5 och ett halvt år ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur har du fått så fina slingor i håret?
lägg gärna ut tips på typ skönhet och mode :)
Bra blogg!

Svar:  Jag har faktiskt helt naturliga slingor i håret och har aldrig gjort något med dom, dock har mitt hår blivit lite mörkare.... Pga av att jag tonat det brunt en gång. Men slingorna har alltid funnits där :) Hoppas jag gav dig ett bra svar.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur många syskon har du?

Kram! 

Svar: Jag har 1 syskon, en lillasyster som heter Linnea, hon är 9 år gammal.. Men har haft fler. Detta tar jag inte upp på bloggen...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, jag undrar vart du köper alla dina fina linnen och blusar? Underbar blogg! :) Kram

Svar: Jadu. Det beror på vilka du tycker är fina..... Men de flesta hittar jag på; Bikbok, Hm, Gina, Cubus, en affär som jag inte vet vad den heter... Haha. Rätt många småbutiker (egenföretagare) Som jag tyvärr inte kan namnet på.... Sen hittar jag faktiskt rätt fina blusar och linnen på ullared. Tex denna ;



Hehe, väldigt suddig bild men den första jag hitta....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej :)

Vad använder du för systemkamera? Och vilket redigeringspogram har du? :)

Svar: Jaduu... De kan man undra. Faktiskt så använder jag inget utav det ovanstående.. Jag har endast en simpel digitalkamera för en 5 hundring... Men den är jag faktiskt väldigt nöjd med. Redigeringspogram har jag inget på någon utav datorerna... Men de vill jag gärna ha och ska försöka fixa det... Någon gång i framtiden ;) Ni får tills dess stå ut med lite halvkassa bilder.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har sett att du är rätt smal på de flesta bilderna. Ta inte illa upp men du är nästan för smal.... Hur mycket väger du? Bantar du eller?

Hejdå.

Svar: Inte så förvånad att någon ställer den frågan. Och NEJ, såklart jag inte bantar, jag är själv medveten om att jag är smal och försöker till och med gå upp i vikt. Men har lite svårt för det. Tror jag har väldigt bra magsmältning och sånt....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas ni är nöjda med mina svar ;D

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0