Flytta :D

Hej

Vaknade för ett tag sen och har typ inte gjort någonting. Har typ inga planer för idag, ska bara hem till pappa och mysa, och kanske besöka emma & ge bibbi & klas deras pengar :/ Tråkigt, dom pengarna behövde jag ;)

Och nu har jag äntligen pratat med Frida om flytten med Ferdinand. Den kommer bli i början av februari och stallet vi flyttar till står redan elin med hästen zizzi i. Och jag ska troligen vara med när hon flyttar honom. Som tur var kan man ta buss hela vägen och desutom behövde man inte gå lika långt :D

Nu är jag både väldigt glad, för att byta lite rutiner, byta ställe & få träffa feffe i ny miljö, de kanske har manege ovs. Men jag är också väldigt ledsen över att, få lämna allt bra & härligt & underbart folk som funnits och finns på huke under den tiden ja varit där, ett helt år & 3 månader. Desutom e jag lite ledsen över att få åka buss så länge, de kan bli ett problem... Kanske bara kan ta en dag i veckan hos feffe, men då kan jag börja på bosse i huke igen! :D

Så idag får Feffe stå för några bilder!

Puss!!


På besök hos vetrinären.


I hagen.


I boxen.


I sommarhagen.


Min kanske blivande medryttarhäst och min medryttarehäst Ferdinand!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Nej, det kommer bli så tråkigt! :(

2011-01-06 @ 14:19:44
Postat av: Carro

Fin blogg!!

2011-01-06 @ 14:20:52
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Mia

VArt ligger stallet & vad heter det? :) jag håller till i ett stall där det nyss flyttade in en häst som heter zissi!

2011-01-09 @ 13:58:06
Postat av: Svar av Emelie

Hej,



Jadu.. Jag vet inte rikigt vad stallet heter men det ligger i gunnesby. Hur gammal är du?

2011-01-09 @ 20:21:22
URL: http://flowerbright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0