Duschen väntar!

Hej

Har kommit hem från stallet nyss och ska hoppa in i en varm dusch innan maten, som jag troligen ska laga... :S Hahaha, hoppas det blir gott!

Idag gick det super när jag red :) Jag och Daniella skritta ut i den mysiga och vita skogen på en liten stig två varv, så vi red nästan 45 minuter. Feffe var jätteduktig och skritta nästan hela tiden när jag ville och sen trava vi lite också, gud vad jag är nöjd med dagens "pass".

Efter vi gjort klart allt med hästarna satt vi i byrsan och myste. Tog massa kort med daniellas nya canon eos 1000d. Den jag vill ha... :D Den är rätt bra faktiskt! Och då kom Carina in. (hon äger en häst i stallet) och frågade om jag ville börja vara medryttare på bosse eftersom feffe ska flytta, och de nya stallet ligger långt bort :( Jag sa till carina att jag typ skulle fundera och fråga min pappa :D :( :) :S Omg, hur ska jag göra?

Mitt liv krånglar sig :SSSS

Kommer lite bilder sen!

Nu har jag bråttom in i duschen!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0