Dagen

Hej

Har kommit hem från Emma och deras grannar nu, som ni fattar så hängde jag med in och umgicks lite ;)

Dagen har faktiskt varit väldigt härlig, har tagit det lugnt och kollat på mini-maraton med pappa & Pa! Iron man blev det idag, faktiskt ganska bra, 1&2 och nu vill jag att en 3 ska komma ut :)

Sen drog jag till Emma, efter det gick jag till bussen, den skulle ha kommit typ 10 över 7 men så kommer den typ 5 i halv??!! HAHA, men jag väntade ändå eftersom jag inte orka gå. Hatar västtrafik, dom har alltid fel!

Iallafall, nu sitter jag och kollar på tv med mamma & Linnea, såg desutom på reklam att CSI Miami börjar idag igen så måste se den, någon mer som följer serien?

Bilder kommer senare, på någon reklam, så titta in om ett tag. Då kommer även outfit för dagen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0