Chattar & retas?

Hej

Daniella har roat sig med att ha slängt ut några fula bilder på mig, på hennes blogg, så får väl reta henne lite och lägga upp dom här! Och visa att jag inte bryr mig :D Jag bjuder alltid på mig, hur ful jag än är ;) Bara för jag är så sjukt snäll så tar jag bara ut dom fulaste!! För mer bilder kolla in länken nedanför :) 

Föresten, kolla in hennes blogg! (hästblogg) : http://www.hestblogg.blogspot.com/

HAHAHA!!



Min goseplutt & jag såklart, gulliga vi e ;)



Gangster / rånare :D HAHA





Ute i snön påväg till stallet med Daniella :D



Mysigt att promenera när allt i sin omgivning är vitt!

Nu sitter jag och webbar med systern! Hon sjunger för mig i webb, typ? Gud va jag längtar tills fredag, vill träffa min lilla sötis! Josefin :D



Min saknade sötis!!

Nu ska jag fortsätta chatta!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Saknar dig mer syster <3

2011-01-05 @ 22:39:37
URL: http://luckyriders.blogg.se/
Postat av: Daniella

Naw, du e min lilla sötnos :D <3

2011-01-06 @ 14:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0