Blogga igen! :D

Hej

ÄR TILLBAKA PÅ FÖTTERNA IGEN! Äntligen måste jag få lov och säga! Gud vilka dagar, har inte varit dom roligaste...

Först ut var min data som gick sönder... Och kunde inte blogga pga den, tråkigt. Och de andra datorerna är sega och har varken "bra" internet eller bilderna & skit. Så jag bestämde mig för att ta en paus över "helgen" Blev ju tyvärr inte bara helgen, utan sluta på torsdag. Och nu till den stora anledningen... Varit magsjuk och hemma, men idag tog jag mig till skolan, även fast jag var yr i huvudet.

Dagen var väl normal. Hade idrott & lite andra ämnen och skoldagen gick väl hyfsat bra.

Imorgon är det dags för efterlängtade stallet med Feffe, min älskade tjockisboll som väntar i sin box. Ska ta och rida, de har jag längtat efter. Efter stallet följer planerna att; hänga med till björlanda med Anna och sova där, mysigt.

Bloggar mer imorgon. När de kommer bilder, de blir nog lite roligare ;D

Hoppas ni haft de bra under dagarna jag missat här på bloggen!

Ha en underbar fortsatt kväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0