Älskade ...

Hej

Nu har jag äntligen kommit hem till mamma och tagit fram min saknade & älskade USB-sladd :) Gud vad jag har behov av den! Utan den vet jag inte vad jag skulle gjort haha!

Tänkte till en början lägga ut någon bild från dagen ;) Sen kommer det ut bilder från mina köp på mellandagsrean och en bilbomb från trysil, tyvärr inte alla 130 hehe, eftersom det mesta där är cp material, sen kommer en video! :D Så håll utkik efter den, när jag åker skidor haha...



Anna & jag bakade våfflor, gott vare :)




Söt liten osminkad flicka.... Ny munktröja, 99 kr (199 kr) från cubus.

Vet att min miin på bilden nedanför är ful men som ni alla vet är jag sjukt snäll som alltid bjuder på mig. Kommer bli några sånna bilder i senare bildbomb, haha!!



Ny blus från en affär jag inte kommer ihåg ;) 99 kr, (199)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0