Trött

Hej!

Har suttit här med pappa ett bra tag och sett på tv, kollat in lite på datan och sånt.

Nu är jag otroligt trött, mina ögon slocknar när som helst känner jag.... Känns litye ovanligt att jag är trött redan vi denna tiden, för jag har ju faktiskt inte ansträngt mig något vidare idag, men....

Så ska nog gå och lägga mig snart hehe.. Men innan det måste jag berätta vad Feffe gjorde idag, jeekligt grous.. Eftersom han älskar banan fick han en, och han hade inte tuggat klart när jag skulle släppa ut han i hagen så när jag höll på att öppna dörren till hagen (har direkt från stallet ut) så dreglade han banan i mitt hår men det är inte det enda...



Sen utan att jag märkte det hade han tappat banan i min luva så när jag drog över luvan så kände jag något kallt.... Skitäcklig känsla... Trodde de va en snigel eller något haha.... Sen fick jag syn på bananen och då slog det mig.... att det såklart var Feffe som gjort det!

Han är inte den frächaste jag vet kan man säga..

Aja, ha en fortsatt bra kväll!

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0