Plugg

Hej

Har suttit och råpluggat nu i typ 2-3 timmar med min svenska och blev faktiskt rätt nöjd, kanske kan få ett vg för den. De tycker jag att den förtjänar ;)

Nu ska jag plugga matte tills kl 21.00. För då börjar CSI miami, de får man inte missa. Och för att tänka på bästa möjliga sätt blir det våfflor som sido-snacks :D Det gillas alltid av alla. Det senaste halvåret har vår familj blivit väldigt förtjusta i våfflor så det äts rätt ofta, eller a typ var 3 vecka, men det är ofta, för mig eftersom det defenetift inte är sårskilt nyttigt!

Gillar ni våfflor? Smaskens till grädde, jordgubbs-sylt och mosad banan. Det sistnämnda är godare än vad det låter! Jag lovar.



Aja, vi ses sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0