Kommentar

Hej alla där ute!

Fick en komentar från inlägget VAD TYCKER NI?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: maja

jag gillar att du skriver ofta när du bloggar, men ogillar att du gör uppehåll.säg till innan du gör uppehåll.... Jobbigt.

2011-02-08 @ 16:40:21

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Svar; De ska jag försöka göra nästa gång men oftast kommer uppehållen oväntade, till exempel när jag är sjuk eller om min dator krachar.... Men om inget händer oväntat och jag tar ett uppehåll planerat... LOVAR jag att säga till nästa gång!

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0