från stallet

Hej

Nu har jag kommit hem från stallet. Gick jättebra idag, jag red ut i ungefär 20 minuter på en väg som var nogurlunda bra, så jag både trava och skritta.. Feffe var sjukt duktigt. Lugn men framåt.. Precis så som jag ville ha honom, han gick till och med i form i skritt på hemvägen en bit vilket inte är vanligt, eftersom han alltid har så bråttom men idag var han super!

Fotade feffe lite i den nya hagen, min sötis!







Min älskling är såå gosig och sööt, min tjockisboll som han också heter ;)

Tandläkartiden gick bra också, hade en annan idag, somm hade helt annan teknik än vad min vanliga har.. Gjorde både ondare och skönare när hon rota i min mun, haha.. Låter lite rubbust men men... vanligtvis tycker jag det gör jätteont att byta gummiband men inte idag, någon som håller med?

Nu ska jag sätta igång och plugga! :( 

Ha en underbar dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0