Fixar mig

Hej

Har precis varit ute med min fula gris som är med på bilden under :D Min 11åriga gamla gubbe dör väl när som helst så då får man passa på att umgås med han, jag har ju levt med han typ hela mitt liv, tänk att leva utan han då... Det blir likadant som att mista min bror.



Iallafall. Nu ska jag fixa klart mig inför dagen, ska som sagt träffa mina kompisar från borås och gbg. Så nu hinner jag inte blogga allt fööör mycket.

Imorgon kommer spännande film på mig, hur jag och anna sysselsätter oss om vi kommer för tidigt till en idrottslektion... HAHA, vi är lite föööör roliga!


Anna och sin bästa vän!


Jag och min värsta ovän!

Jag önskar er alla en underbar dag! För de är ni värda! ♥

Vad tycker ni om frågestund senare i veckan?

Puss!


Kommentarer
Postat av: anonym

Vad har hänt med din bror?

2011-02-14 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0