Bosse Nästa Söndag!

Hej hopp!

Har varit hemma ett tag nu efter att jag hängt med Anna till stallet, dom red jättefint tillsammans idag :D Så dagen har varit lyckad och rolig, för jag blir lycklig utav att se Anna så lycklig óch glad, det ger mig typ mer ork... Haha, konstigt men sant! :) Man kan säga att jag följer hennes betende lite, när hon är nere, så blir jag också det... haha.

Efter stallet drog vi till willys, verkligen intressant. Där jag köpte eldorado mjökl chocklad med nötter ;) haha, alltid lika gott asså!



Nu sitter jag och kolla på TV med Linnea, och bebisen. Pappa tvingar mig att dra ut Ludde med på en promenad även fast ingen av oss orkar, så snart måste jag dra mig ut i kylan -.-

Vet inte hur jag ska hinna allt, hehe. Måste packa inför morgondagen när ja ska träffa Izabella, Emma, Josefin och såklart Anna också :D Och sen ska jag fixa min tvätt eftersom jag lovat pappa det, haha. Bara för jag är såååååååhär sneel.

Får inte glömma berätta, jag snacka med Carina idag också. Nästa söndag ska jag rida han! Än är han inte igångsatt men Carina ska börja så fort hon blivit friskförklarad!

Hoppas ni haft en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0