At Anna now ;)

Hej!

Sitter hemma hos Anna som sagt, jag och Anna har precis suttit nerbäddade och kollat på Glee ett tag, eftersom det är Annas nya favorit pogram, haha... Nu inbillar hon sig tydligen att jag också gillar det även fast de ända villkoret till att jag skulle kolla med henne var om jag kunde få uppdatera lite på bloggen efter avsnitten.

Haha, favorit skådespelaren är väl såklart bögen :D Han och hans danser är ju inte lite roliga! För er som gillar musikaler är Glee något för er!



Sluta extra tidigt idag, vi hade ingenting att göra på prao´n. de är väl fördelen med att jobba där Annas mamma arbetar. Efter praon fick vi skjuts hem, där jag påväg hem fick syn på en väldigt ovanlig hållplats kan man säge, hållplatsen var nämligen döpt till KLARA. De kan man ha lite funderingar över varför den är döpt till ett namn... ? 

Nu ska jag snart dra hem, pappa vill att jag ska passa min nya syster och gå ut med ludde. Men innan vill jag vila ut lite, jag har inte haft så mycket ork idag haha... och det ska göras hos Anna. Vi ses senare!



Bild på nya halvsystern och jag, kanske inte den bästa :S

Ha en bra eftermiddag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0