Annurlunda hus

Hej!

Surfa runt lite och fick se på något, aa... väldigt ovanligt.

Dessa bygnader är inget man ser varje dag och för min del i vissa fall inte ens velat se varje dag. de verkar finnas många ider över hur man kan bygga hus?



En korg, något ovanligt. Undra hur det hade varit att bo i denna bygnaden när folk kommer titt som tätt för att se på konstverket? Inte det roligaste enligt mig, som att bli iacktagen av något dygnet runt.



Eller varför inte bo upp och ner på? Detta är en villa som ligger brevid ett Zoo som öppnade för almänheten våren 2010, tydligen var det en påhittig arkitekt som ville hitta på något som stack ut från mängden och de lyckades han med, eller?



Något för er hundälskare! Nu kan man bo i en... Haha, inget jag skulle föredra. Huset är helt enkelt fult engligt mig.

Nu ska jag kika vidare, ha en bra eftermiddag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0