Sover hos mamma

Hej

Blir övernattning hos mamma hela helgen så troligen kommer det bli rätt mcyket uppdaterat! :D

Iallafall, skolan som vanligt. Döööötråkigt som vanligt. Sen åkte jag till stallet, red i barbackasadeln en liten stund innan jag åkte hem igen.

Hemma mötte jag mamma, som hade köpt årets förstta jordgubbar. Efter det har jag bara slappat. Eller ah, jag träffade emma ett litet tag också, vi gick runt på långstrumsgatan ett bra tag, sen gungade vi i typ en halvtimme... HAHA, kul var det. Emma ramlade av gungan och jag gapflabbade pågrund av att jag gungade så högt, det kicklades i magen ju? Haha, underbar dag!

Några kort från dagen :


Emma lockington


Glömde säga att jag åkte vagn, sjuuukt kul.. Hehe, jag har ju mina idéer.








Måste bara påstå att vi är ett par riktiga jävla mongons :D

Efter det gick jag hem, mobbad. Tog lite bilder med nya datorn och fikade med lena(mammas kompis) och mamma såklart :)





Heeelt okej dag måsta jag säga. Vi fick ju liksom ändå laga köttfärssås och spagetti på hemkunskapen idag :D

Vi ses snart igen!

Kisses // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0