haloween !

Hej

Idag är det väl så kallat haloween. Eller är det imorgon, det är väl då USA firar det? Båda dessa dagarna fyller mina kompisar Emma och Emma år, lite kul! Grattis Emma idag och Grattis Emma imorgon, hahaha. I alla fall. Igår var jag ute i hjuvik på fest. Kul kan man väl säga, lite bilder blev det men man hinner ju aldrig ta foton, i alla fall inte jag, känner mig för upptagen, tror jag.

Har inga planer än för den kommande veckan eftersom det är höstlov. Men det är väl härligt, jag kommer ta det lugnt och vila upp mig, inte tänka på skolan och BETYG, haha. Har blivit lite mycket på sista tiden. Och sen ska jag såklart tillbringa mitt lov med min tjockisboll

Fick reda utav min pappa idag, att han fixat "typ" gaderob till mitt rum. Anledningen till att jag använder typ är för att han gör den själv men har äntligen köpt material. Så snart är mitt rum förhoppningsvis ommålat och snyggt. Jag ska måla om till ljusgrönt och vitt, med svart, vit och grön inredning. Jag älskar att inreda och liknande, det är faktiskt kul. Men sen har man inte alltid pengar för det heller, inte en fördel kan man väl säga.

Imorgon skall jag försöka klämma in ett nytt recept också! Smarrigt!!



PuSS och Ha en riktigt härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0