My day

Hej hopp!

Sorry för låg uppdatering men har inte haft den tid jag behöver.
Sitter hemma hos Anna och har en "pluggstund" med engelska, skriver om hästar, eftersom man kan det ämnet rätt bra, nu hoppas man bara på ett bra betyg också.

Dagen har varit rolig med mycket skratt trotts min och Annas misshandel. Dagen började med idrott, där vi hade boxning, jag och anna var bäst, helt klart, ingen övervann oss. Och Anna som tycks ha så bra balans ramla snubbla såklart så hon ramlade ihop och alla kolla på oss, medan jag och Anna gapflabba, har man kul så har man. 

Senare under en rast blev typ jag och anna misshandlade. Inte bra kan jag säga. Han hade fan damp, men vad ska man göra? Efter skolan tog jag, Anna och Emma oss in till arkaden och köpte lite julklappar, härligt att få några avklarade. 

Nu sitter jag här hos anna och har det mysigt med Cheez Ballz, gott? Eller inte? Vad tycker ni.

Lite dålig bild, jag vet men man kan se vad det ska föreställa.

Dagens outfit

Blommigt linne från Graffic
Vitt linne från Ullared
Ljusa Teggins från HM


Blir ett senare saftigt inlägg med roligt innehåll, ha en underbar eftermiddag/kväll så ses vi senare

Puss!♥

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0