Miami

Hej

Hemma nu och sitter och myser framför TV med fika, kollar på CSI Miami. Nuförtiden går det typ 4 olika slags CSI, håller inte koll på hur många de är ens, men Miami är iaf bäst, enligt mig. Vad tycker ni? Tänk att hitta på alla dessa fall, och alltid lika spännande.

Imorgon blir det stallet och sen övernattning hos Anna, härligt och mysigt! Förhoppningsvis blir det någon rolig skräckfilm, hihi.
Och på lördag blir det bio med Emma! Undra vilken det blir? Vilka går ens på bio nu, i vilket fall som helst längtar jag, de var så länge sen jag gick på bio med min underbara kusin.

Snart ska jag sätta mig och slå in julklappar, hoppas jag lyckas. Brukar inte få det så fint, oftast. Men, men. Vad ska man göra? Det är bara att träna. 

  

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0