Min dag

Tjohopp!

Igår blev det övernattning hos kusinerna så där började väl min dag. Emma, Linnea och jag baka pannkakor till frukkost och chilla lite sen, senare in på dagen åkte jag ut till min tjockisboll i tuve. Han hade saknat mig så, men man kan väl inte säga att Feffe var helt bra.... Han haltade fram och lite varm där bak också, så det blev ingen ridning för mig.

Och nu har jag satt mig här framför datan. Busigt hihi! Men dagen har varit rolig ändå för fick ju träffa Emma ♥

CSI Miami börjar snart så idag blir det massa film och mys, och det älskas! ♥

Hoppas ni har haft en underbar dag så ses vi senare! Orkar jag så ska jag lämna ut ett gott recept senare ikväll!



PuSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0