Kvällspromenad

Hej!

Har precis kommit innanför dörren från en tvingad halvtimmes promenad med Ludde, inte kul alls! Det är 9,8 minusgrader här i göteborg vilket inte uppskattas av mig.... Snö är bara kallt, inget annat. Kan vara roligt ibland bara, haha.

Dagen var helt okej! Jag och Anna tog oss igenom ett antal svåra uppgifter i både matte och projekt innan skolan slutade. Därefter åkte vi hem till Emma, åt lite och lekte med Tito, deras underlat, gullig men farlig, kan säga att den hatar mig, eller älskar! ♥
Emma, Erik, Anna och jag åkte till Eriks karate och "kollade" när de träna oc plugga lite, så duktiga som vi är. Där träffade vi kanicha också.
Sen var det dags att åka hem.... Hemma har jag bara mysat och tittat på TV tills pappa tvingade mig ut.

Internet fungerade inte på min dator förut så kunde inte blogga när jag kom hem. "Lånade" Pa´s dator ett pytte tag, hihi men det fick hon inte veta.

Tog inga bilder idag så ni får nöja er med några bilder från hösten, utan snö! ♥





Nu ska jag ta ett härligt varmt bad och lägga mig framför tv, mysigt!

Ha en underbar kväll! Så ses vi imorgon!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0