Julhandla

Hej

Har precis anlänt hem från en kort shopping runda med min pappa, vi tog oss till bäckebol eftersom jag var tvungen att visa vad jag önskade min i julklapp.

Kollade på en minidator, väldigt behändligt i skolan och till bloggande.
En systemkamera.
Pengar.
Moped (halvår i förväg).
Presentkort
Ridväst

Julhandla kan faktiskt vara riktigt kul, men efter ettt tag börjar jag alltid bli trött på att gå runt om det inte är julklappar till mig såklart, så nu är jag lite trött efter att ha lunkat runt med pappa i 5 affärer på jakt efter en bra och billig systemkamera till familjen, synd att alla systemkameror ska vara SÅ dyra :(

Dagens köp blev en film som stog på Linneas önskelista så... får hoppas att hon blir glad för den! Hihi!

Nu ska jag bara vara hemma och mysa och laga middag till familjen!




Vi hörs senare!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0