God natt alla gosingar!

Hej

För det första vill jag säga GOD NATT. Jag måste säga att jag är väldigt trött efter helgens aktiviteter. Helgen har varit fullspäckad med hästar och liknande, och imorgon blir det kliniken i ale med Ferdinand eftersom hans ben inte fixar sig... Skittrist är det, min gamla gubbe. Men hoppas på det bästa imorgon.
Så jag skippar skolan imorgon, härligt.... men inte bra för betygen.

Tävling idag på bulycke. Daniella hängde med mig och Anna, vi skulle nämligen se när några av våra kompisar skulle tävla. Kul men riktigt kallt. Det är väl det negativa med vintern. I alla fall. Det var stil hoppning och Rebecca kom treea! Grattis!

Sorry men jag är sjukt trött idag så video/bilder kommer imorgon.

Puss och ha en härlig kväll, för er som stannar uppe längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0