Förlåt, på riktigt!

Hej

Väldigt ledsen för riktigt dålig uppdatering men min blogg har cp:at lite och har inte orkat bråka med den haha.

Dagen har varit okej, en rätt rolig skoldag till skillnad från vad vi brukar ha. Och så tog någon mina pengar, så gå och dö.. Den som gjorde det... Sen blev det stallet ettt tag också. Daniella hoppa Chilli och Anna hade lite bommar med Kepsen, blev ett skutt också. Sen åkte jag hem med Anna.

Imorgon bär det av till partille, Anna ska jju hoppa och det måste ses och sen ska jag kanske träffa Louise eftersom det inte blir någon sväng till liseberg, och resturangbesöket blir isåfall instält, tråkigt.... 

Iaf hade jag tänkt att ladda upp några bilder från de senaste dagarna.


Frost och solsken, mysigt eller inte?
 

Min tjockisboll Ferdinand, var väldigt intresserad av 
kameran... Sötis! ♥ Alltid lika gullig!


Gårdagens outfit!                                                   
Tröja från Gina Tricot 
Jeans från BikBok
Halsband från Graffic



 Till middag blev det pannkakor, som duktiga Pa 
 lagat för första gången!




Daniella på Chilli, som jag skritta lite ♥


Anna på Kepsen ♥



Puss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0