Billigt och snyggt?

Hej!

Fick en tanke. Enligt de flesta, är de snygga kläderna oftas dom dyra, ifall dom inte är på rea förstårs. Men stämmer verkligen det?
Om man kan kombinera rätt så kan varenda klädesplagg bli riktigt fint, och desutom finns det mycket hållbara, fina kläder som man kan köpa för en mindre peng men som ändå har samma hållbarhet som en dyr. Jag försöker alltid hitta de kläder jag gillar, och tänker oftas inte så mycket på priset. Och inte behöver man en 700 kronors tröja för att vara snygg, räcker det inte med en för det halva priset?

Vilken tror ni är dyrast?
  
 Amerie Dress SEK 2259, Nolita - NELLY.COM          Apuf Dress SEK 399, Ichi - NELLY.COM      

Ena kostar nästan 400 och den andra 2500, och det är inte så värst mycket skillnad på dom. Sjukt asså. Likadant material och längd.  Vilken tror ni är den dyra? Bild 1 eller bild 2?


Puss!        

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej.



Gillar din blogg mycket. Har du något tips till mig, vill starta en blogg ;)



Jag tror bild ett är den dyra oh bild två den billigare.

2010-11-11 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0