Avramling

Hej

Har anlänt hem till Anna för ett litet tag sen. Vi åkte en sväng förbi stallet idag, hehe. Anna red Spike, gick väl sådär..... Han stegra (ställde sig på bakbenen) rakt upp så Anna var tvungen att kasta sig bakåt, typ 3 meter, haha, jag och Daniella ståd bara och kolla. Eftersom Spike typ höll på att välta över Anna, rulla hon hastigt iväg åt sidan, HAHAHA. Lite kul var det.

Nu ska jag och Anna snart se på Tv och senare på skrääckfilm, hihi. Kul, jag älskar skräckfilmer! Rysligt kul. Men sen gillar jag såklart andra filmer också. Vad gillar ni för filmer?

Har några bilder för dagen. Inte dom bästa pågrund av mörkret som lägger sig över sverige så tidigt, haha.











Kommer ett senare inlägg så håll utkik!

Puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0