14 år och gravid

Hej!

Kolla in på mishas.se En blogg för er som undrar. Hon är 14 år och gravid, lite tidigt kanske? Men men, bättre att behålla än att göra abort eller? Men jag tror hon kommer klara att ta hand om barnet. 

Iaf, är med i hennes tävling, gå med ni med, om ni äger hund då..

Jag skulle vilja ha en hundleksak, som man använder för dragkamp för det älskar han ju. Nu när han är så gammal skulle han gott kunna få en sista leksak, unna han någonting, för han är ju min lilla gubbe till hund. Ett stort fetto desutom, hihi. Har kollat lite på leksaker till han som en julklapp men har inte hittat någon hållbar, som denna verkar vara. 

Länk till hennes blogg (vet inte hur man länkar inlägg, någon som vet?) ; http://micahs.se/

Länk till hund-hemsidan ; www.dobaz.se  och min länk på vad jag vill ha ; http://www.dobaz.se/se/art/green-ball.php



Kram!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0