Trysil med Emma <3

Hej

Anlände till. trysil runt halv nio efter en lång resa... Eftersom Emma sov var de lite tråkigt för mig. Men men...

Nu sitter jag här med Emma. Har precis ätit nachos, mums! Sen har jag och Emma kollat lite på spöken, haha lite kul ;) Kommer dela med mig av ett klipp. 

Längtar tills imorgon, är lite fundersam om jag kommer kunna hålla mig kvar på benen.$ Får se om jag lyckas.

 

Emma gästbloggar;

Emelie du kunde ha väckt mig, men du sov oxå en liten stund, efter du smaskat i dig min jordgubb och vaniljpaj :p
men jag älskar dig ändå!<3

Puss och godnatt<3/emma
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så sött. Vi ses kanske imorgon. Ha en underbar kväll och morgondag så ses vi senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0