"Provred" kepsen, haha

Hej!

Har nyss kommit hem, men tryckte in en snabb dusch innan första inlägget för dagen. Dagen har varit rolig. Den börrja i skolan som vanligt, sen åkte jag till min älskade tjokisboll i stallet, där jag "provred" kepsen, jag & Jaana drev lite med Anna, som såklart gick på det, så smart som hon är. Även fast jag skämtat om det igår. Lagom dum får man lov och vara, som Anna ♥

Följde med Daniella till volterna, gick väl inte så bra men var roligt, var typ 30-40 cm snö där så kan säga att jag blev rätt lagom blöt i mina låga skor, som tur hade jag ett par extrastrupor som låg i omklädningsrummet i väntan på att få rädda mig och mina fötter. Feffe hade tydligen blivit klippt igår, SÅ SÖÖT! Man kan säga att det var hans man som gjode hans ålder, nu ser han iallafall lite yngre ut :)

Åkte hem rätt tidig för mamma ville att jag skulle vara hemma till "middagen" när hon själv åker iväg till en glöggbjudning... SÅ DUM! :) Så nu blir jag ensam ett tag här hemma. Så ska passa på att plugga inför uppsatsen imorgon. Ikväll köper mamma hem lite gott att äta och så ska jag mysa framför TV:n både Grey´s anatomy och Nikita går idag, mina två favoriter.



Lite cool är hon.

Ha en härlig & framför allt en mysig kväll så ses vi sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0