Pluggkväll..... Tråkigt

Hej

Har kommit hem för ett tag sen och ska precis sätta mig och se på desperate housewives :) KUL!

Eller så funderar jag på att plugga in det sista till uppsatskrivningen, vill verkligen få VG i SO & NO Tror bestämt att jag ska göra det..... Så nu blir det nog någon timme framför datan för att leta fakta och annat, lite tråkigt faktiskt.
Plugga är typ en utav de tråkigast sakerna som finns, var det än handlar om. Det är så långtråkigt och onödigt... Varför inte bara uppfinna en såndär apparat i filmer som gör att all kunskap bara "ploppar" in i huvudet på än?

Aja. Nu måste jag som sagt plugga, hörs senare :)


Plugg med Emma, Aine och Isabelle i augusti/september inför
provet, saknar att sitta ute i skolen och plugga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0