Min saknade tjockisboll! <3

Hej!

Tråkig & trist dag idag, enligt mig. Fast de är väl för jag själv bara har varit hemma & tråkat....

Imorgon ska jag in till backaplan med Anna och Daniella, är ju mellandagsrea. Dags att fynda haha. Hoppas jag kan hitta något fint till nyår.

Desutom ska jag leta efter något till feffe också, som en liten försenad julklapp eftersom jag ska till han imorgon.

Fick glada besked av frida, kan skritta han i 45 minuter upp till nästan 1 timme och nästa månad ska vi börja trava också, fast det beror mest på att underlaget (marken) är så hård och dålig. Får se om det är fint ute på någon äng, kanske kan ta något travsteg isåfall. Om frida & feffe tillåter ;)

Feffe får stå för bilden idag (Togs 23 december, förra besöket hos feffe) Nu längtar jag verkligen tills imorgon, vill så gärna ut till stallet, träffa min tjockisboll och bara känna närvaron av dom goa hukehästarna. Saknar dom knottarna så.

 


Han är bara för gullig där!! Min älskade tjockisboll, I LOVE YOU!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0