Linnea!!

Hej!

Blir ett litet kort inlägg om Linneas dag kan man väl säga, min lillasyster.

åkte som sagt och kolla på hennes Lucia firande i skolan där alla tredje klassare uppträder med ett långt Luciatåg och med fika efteråt. Söta var dom allihoppa, men eftersom min kamera fotar väldigt dåligt och ljuset inte var det bästa så blev det få bilder på alla i hela tåget, som blev bra. Men slänger ut någon bild från i morse ändå :)



Lite söt är hon i alla fall :)

 

Hoppas ni ser vad det föreställer, haha!

I eftermiddags när jag kom hem blev jag lite förvånad, Linneas rum är nu helt klart! Det blev faktiskt rätt fint som jag först inte trodde. Hihi, men Linnea är sjukt nöjd och blev jätteglad över att det är klart! På bilderna är det typ halvklart, för nu i sitsta minuten innan Linnea kom fixade jag in datorn. Och fixade lite fina detaljer.



Bjuder på dagens outfit senare, så håll utkik.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0