Leta bord.

Hej

Har varit ute i flera timmar och letat efter ett fint & praktiskt soffbord. Men inget funnet, som är tillräckligt bra för hela familjen. Var runt i nästan hela göteborg känns det som, frölunda, angered, sisjön, backaplan, och bäckebol.... Ändå hittar de inget perfekt.


Kortet är taget med pappas gamla system, som är väldigt dålig nu.
Kollade lite efter julsaker också och hittade en jättesöt liten tomte som ska stå i mitt rum denna vinter, den tomten liknar de som jag & mamma gjorde förra julen, (mest mamma) Dom blev faktiskt skitfina, mamma är rätt duktig på sånt. Ser nästan köpta ut, men om ni kollar ordentligt kan man hitta några små fel, haha. Fast det är dyrt att göra egna, men såklart är det värt det, då blir det lite mer personligt :)

Dom fick stå i vårt tomteland, som de fyra (tre) musketörena?

Nu ska jag plugga ett tag till innan jag ska dra iväg hem till Emma!♥ Övernattar där idag, mysigt! Så nu måste jag ta och titta ner i böckerna igen!

Ha en underbar & härlig eftermiddag se ses vi senare!

Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0