julklappar + packar

Hej

Sitter hemma hos mamma och packar inför trysil, om två dar bär det av!! :D Är så glad men lite tveksam över om jag kommer klara mig en hel vecka utan att ha brytit ett enda ben... 
Linnea ville ta sig till pulka backen i morse så jag hängde med med mina nya fula skido jag fått i julklapp av pappa, synd att det saknas stavar, mycket enklare att åka med dom. I alla fall, trodde jag skulle dö när jag åkte, har ju inte åkt på ett tag eller vad man ska säga och desutom var skidorna "lite" för långa... Får väl se om jag överlever nyårsveckan ;)

Julen igår var mysig. Och blev faktiskt rätt nöjd med julklapparna ;)

- skidor + pjäksor
- dvd
- pengar (1400)
- smyckeskrin, behövdes!
- tröjor & linnen
- horseshow biljetter, heldag!!
- filmer
- två underbart söta & sköna hemmastickade mössor av pa.
- en stor hög med batterier till min kamera, (inte direkt för det kommer räcka länge... haha)
- typ en slags lampa, att ha när jag rider i mörker haha.
- mys-strumpor
- svarta leggins, gråa treggins (jeansleggins)
- grön matta, för att komma närmare mitt mål om ett nytt rum
- örhängen
- liten handspegel

Har säkert glömt något men de här var allt jag fick i stora drag :)



Några presenter utav de jag fick, tack alla! 



Dagens outfit, i julklapp från sockertoppen Aine! 

Vi hörs senare! Ha en härlig juldag!

Puss!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0