Julafton imorgon!! :D

Hej

Förlåt om jag inte har uppdaterat mycket, kommer med gamla vanliga ursäkten om att det är väldigt mycket att göra nu innan jul, speciellt i år när jag ska bort bara någon dag efter julen.. Upp till trysil.
Och desutom har jag känt att de inte är så roligt att bara läsa text, man vill ju helst ha någon bild med i varje inlägg, vilket jag inte hunnit med. Eftersom min kamera har varit "sönder" (inget batteri).

Iallafall, imorgon är det julafton!! Härligt & riktigt mysigt, har nu lyckats lista ut nästan allt jag kommer få i julklapp, eftersom jag är så smart och kan mina föräldrars tricks och allt där intill ;) Nu längtar jag rätt mycket faktiskt.... Tyvärr inte lika mycket som jag gjort tidigare år, eftersom vi inte ska fira med släkten.... BAJS-tråkigt att bara fira hos mamma och sedan hos pappa, detta för att PA (pappas tjej) inte kan svenska -.- 

Igår sov jag hos Josefin i borås, tillsammans med Anna eftersom Josefin fyllde år. Härliga dagar med mycket skratt & roliga stunder. Hoppas hon blev nöjd med sin födelsedag! Grattis i efterskott. Vi hade mysigt, enligt mig. Såg på filmer och åkte stjärtlapp, Anna hade väldigt ont i svanskotan idag & igår från deta. Men tror hon tyckte de var vär det, för gud va mycket vi skratta, speciell josefin :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0