jul - nyår planer 2010-2011

Hej!

Har just snackat med Josefin om en sista julplan som ska få plats på min lista. Detta året kommer jag ha fullt upp under julen fram till nyår.

- 21 december, julhandla med pappa.
- 22-23 december blir det övernattning hos Josefin, hennes födelsedag!
- 24 december, julafton hemma hos mamma, sen hem till pappa och sen till kusinerna!
- 25 december, juldagen: middag med släckten hos mormor & morfar
- 26 december, packa inför trysil och vila upp mig från julen och inför trysil
- 27 december 2010 - 3 januari 2011, Nyår i trysil med kusinerna!

Känner att jag har rätt fullt upp! HAHA, får se hur jag ska orka med allt.... Jag tror jag kommer dö efter hälften, men men, Julen är riktigt rolig och härlig så det är såklart värt det. 

Vad ska ni göra under julen? Har ni lika fullt upp som mig?

 

Njut av dagen så ses vi senare!

Puss sötisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0