Jul-fix :)

Hej!

Dagen har varit okej. Skolan först där vi såg en långtråkig film och sen projekt, fick reda på att det blir ett till prov nästa vecka, dagen innan skolavslutningen, häligt! Eller inte!!! Dör.

Efter skolan var jag en sväng hos Anna eftersom jag inte orkade gå i kylan, haha. Hemma blev det middag och fixa julkort och klä granen. Jag föredrar rätt "påklädda" granar med många kulor osv men det gör inte de andra i min familj, så blir en ful. Enligt mig. Vad tycker ni är finast?



Nu ska bara julklapparna in under vår plastgran ^^

 
Hälften av våra julkort, blev några i alla fall, jag
som trodde inte pappa kände några, haha. Använde
några sjukt gamla frimärken, lite coola faktiskt..
Blev typ 5-6 frimärken på varje kort, lite speciellt.


Nu är det bara tomtarna kvar som ska ut ur jullådan och ställas upp lite här och var i huset. Får väl se hur det blir... Men inte idag.

Nu ska jag snart sätta mig framför TV och se på desperate housewives (sista avsnittet!!)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0