IMORGON

Hej!

Har precis vaknat upp pga solen som lyser jättestarkt i mina ögon....

Imorgon åker jag till trysil! Kan knappt vänta, hihi! En vecka framåt kommer jag åka skidor hela dagen, mysigt & sjukt roligt, men är tveksam om jag kommer klara mig :S Hahaha.

Har alltid så mycket att bära på, jobbigt och funderar alltid över varför jag lägger ner så mycket i väskan när jag inte ens behöver de, någon som känner igen sig?
Iallafall, så idag ska jag proppa ner allt i min söta lilla svarta väska. Eller de blir bara kameran, pengar, nycklar, mobil och mitt älskade vaselin!!

Gud vad vaselin hjälper bra mot torra leppar, ett bra tips till er, att använda vaselin, läpparna blir jättemjuka och lena ;)



Hehe, känner på mig att jag behöver börja med de gröna backarna ;)

Vi ses senare, ha en underbar söndag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0