Hemma från stallet

Hej!!

Har kommit hem från en lång dag i stallet & på backaplan.

Anna, Daniella, Emma och jag gick på backaplan ett tag för att kolla på lite reakläder, hitta en rätt fin övertröja och sen en söt blus. Bilder kommer senare när jag har fixat batteri till kameran. Fick allt för 200 kronor ;) Så är rätt nöjd med dagens köp.

Annas mamma skjutsa oss till stallet. Och rätt som de var såg jag fridas mamma rida iväg på feffe, lite besviken men sen fixa sig alllt. Fick rida ett tag efter hennes mamma eftersom hon inte red speciellt länge.

Red först på ängen brevid vinterhagen, men gick inte så jätte bra. Feffe ville gärna hälsa på Zizi i hagen och var lite pigg och eftersom han inte får trava än så gick vi till en äng längre bort. Hehe, han var lika dan där så promenerade några varv innan jag släppte ut han i hagen igen, sen fota jag Anna-Kepsen & Daniella-Chilli :)

Efter stallet åkte vi bil hem och så skriker anna till i bilen, OMG kolla kvinnan på spåret typ. Eller något sånt och omg..... Spårvagnen hade kört på henne, hon låg helt plat på spåret och rörde sig inte eller någonting, typ medvetslös eller död :( Undra om det skrivs något i tidningen imorgon om denna händelsen.



                       Daniella & Chilli                                 Anna & Kepsen

Inga bilder som jag tog blev typ bra men bjuder på några dåliga ändå ;) Haha


Daniella & Chilli


Anna & Kepsen

Nu ska jag packa det sista inför trysil, vi åker inom ett dygn!! :D

Ha en mysig söndagskväll så ses vi senare när jag bjuder på ett videoklipp!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Daniella

EEEJJJ elakt ser ut som ett J*VLA fetto !! :(

2010-12-27 @ 08:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0