God Morgon Alla Läsare!

Hej!

God morgon alla läsare!!

Har precis vaknat upp.. Härligt att få sova ut lite, mamma brukar alltid väcka mig genom att ha högt ljud på TV eller smälla igen köksdörrarna, haha!

Har inga planer idag så får se vad dagen bjuder på :) Hoppas det blir något kul. Ska kanske åka iväg och kolla på inredning till mitt rum, förhoppningsvis. Vill att det ska vara färdigt innan januari när ....... kommer. Innan dess har pappa bokat in
-Att både måla om Linneas nya rum,
-och flytta in alla hennes grejer,
-han villl fixa klart min gaderrob,
-göra klart i källaren så det blir någon orning och
-riva & tapetsera i hallen.

Herregud asså, allt detta under bara, få se...... En och en haöv månad, fast de är förstås, han jobbar ju inte nu.

Aja, nu ska jag gå upp och fixa mig, äta frukost och hitta på något kul :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0